החוט והמחט

תופרים לך בית

מיטה
חדרי שינה

מי ישן עם שמיכת פוך בקיץ?

כאשר מנסים לחשוב על השאלה הזו היא נראית כמו הדבר הכי מוזר בעולם: בחום והלחות של יולי אוגוסט, כאשר בקושי אפשר לנשום יש אנשים שישנים עם שמיכת פוך?! נשמע מופרך לחלוטין!

עם זאת, כאשר בוחנים את הדברים במסגרת הנכונה, פתאום זה נראה אחרת לחלוטין: א ישנים עם מזגן דלוק בבית, אז השינה עם שמיכת פוך הופכת להיות לגיטימית מאוד, אפילו נדרשת במקרים מסוימים. השאלה האמיתית שצריך לשאול היא: מי לא ישן עם שמיכת פוך טבעית בקיץ? למקרה שאתם מתלבטים ולא בטוחים למה לישון עם שמיכה בקיץ, ריכזנו עבורכם כמה סיבות שישכנעו אתכם לעשות כן.

סיבה ראשונה – קר בחוץ, חם בפנים

אין דבר כיפי יותר מאשר להיכנס להתקלח ואז לצאת לחדר ממוזג היטב ולהיכנס מיד לפוך החם והנעים. העובדה שאפשר לישון בחדר שהוא מקורר וללא לחות נוראית ואז כדי לשמור על חום הגוף להתכסות בשמיכה, יוצרת הרמוניה לשינה שאין שני לה.

סיבה שנייה – מנוף מעולה למערכות יחסים

אחד הקשיים המרכזיים בלילות הקיץ החמים הוא שצריך לישון עם עוד מישהו באותה מיטה אבל חם ולח נורא. כאשר ישנים עם עוד מישהו בקלות נהיה הרבה יותר חם ואז עוד יותר קשה לישון. כאשר מדליקים את המזגן, אפשר לחלוק שמיכת פוך גדולה עם האדם שישנים איתו ואז החום והלחות של הקיץ הופכים להיות סוגיה לא רלוונטית

.

סיבה שלישית – שמירה טובה יותר על חום הגוף

כאשר ישנים עם מזגן, אפשר לישון עם כל מיני סוגים של שמיכות, זה ממש לא חייב להיות שמיכת פוך. עם זאת, בשמיכת פוך יש משהו מאוד אוורירי ונעים אשר שומר טוב על חום הגוף מצד אחד, ומצד שני מאפשר לגוף להתאוורר ולא כולא אותו בתוך שמיכה סינטטית שמתחילים להזיע בה.

סיבה רביעית: שינה עמוקה יותר

כאשר ישנים שהסביבה היא נעימה וקרירה ובתוך השמיכה חמים ונעים, יוצרים מנגנון נעים יותר להיות בו אשר גורם לנו לישון טוב יותר. שינה עם שמיכת פוך מוכחת ככזו המאפשרת לנו לישון טוב יותר ועמוק יותר מאשר כל שמיכה אחרת.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *