החוט והמחט

תופרים לך בית

מזרן גדול
חדרי שינה

3 טיפים כאשר אתם מחפשים מזרון לבית

סבתא שלי תמיד אמרה שיש שלושה דברים שאסור להתפשר עליהם: הנעליים שאנחנו הולכים איתן, המשקפיים שלנו (ככל שאנחנו צריכים משקפיים) והמזרון שלנו בבית.

אין מה לעשות, מזרון לבית זה לא משהו שאפשר להקל בו ראש. מדובר על מוצר חשוב מאוד אשר יכול לשנות את חייכם מקצה לקצה. בסופו של דבר, השינה שלכם בלילה היא אחד הגורמים המשמעותיים ביותר שיגדירו את הריכוז שלכם, עד כמה אתם פרודוקטיביים, את החיוניות שלכם ובעיקר את התפקוד היומיומי שלכם. ולכן, בפעם הבאה שאתם מחפשים מזרון לבית, יש לנו שלושה טיפים שיסייעו לכם לבחור:

טיפ ראשון לבחירת מזרון לבית – קשה זה הרך החדש

פעם, היה מומלץ לישון בעיקר עם מזרון רך, לכאורה שזה יותר טוב לגב. היום מביני עניין יודעים שצריך דווקא מזרון קשה לגב ולא מזרון רך. מזרון קשה נותן יותר תמיכה לגב ולכן הוא עדיף עשרות מונים על פני המזרון הרך. כאשר אתם מתלבטים איזה מזרון לבית לקנות לעצמכם, תבחרו תמיד את המזרון שפחות רך על מנת שתהיה לכם יותר תמיכה לגב.

במנה מזרן
מבנה פנימי של מזרן ויסקו

טיפ שני לבחירת מזרון לבית – מותג מוכר וידוע

אומנם יש כל מיני חנויות שמוכרות מזרונים לבית אבל הכי מומלץ לא לקחת סיכונים ולקנות את המזרון במקום מוכר שאתם מכירים את השם שלו והניסיון שלו מוכח לדוגמה מזרן של ד"ר גב . אין דבר מתסכל יותר מאשר לקום בבוקר עם כאבי גב נוראיים אשר נגרמו בגלל משהו שיש לנו שליטה עליו. כאשר מדובר על חברה ידועה, לרוב הם עובדים בצורה יותר מאורגנת ומסודרת ואז אפשר לבדוק מה ניתן לעשות על מנת להחזיר את המזרון או להחליף אותו באחד מתאים יותר.

טיפ שלישי לבחירת מזרון לבית – אחריות ארוכת טווח

כאשר קונים מוצר לטווח רחוק כמו מזרון למיטה, חשוב לדאוג שתהיה לנו אחריות לטווח רחוק כדי שאם אנחנו עוברים דירה או שיש איזו שהיא תקלה במזרון, החברה שסיפקה אותו תהיה חייבת לסייע לנו בין אם בתיקון המזרון ובין אם בהחלפה למוצר חדש.

בשורה התחתונה, אם תפעלו לפני שלושת הטיפים המנויים פה יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור מזרון.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *