החוט והמחט

תופרים לך בית

מזרן
חדרי שינה

קפיצים, ספוג ומה שביניהם: מה מכילים מזרנים ולמה זה חשוב?

כאשר אתם בוחרים מזרנים, אל תסתפקו רק במידע על השכבה החיצונית. אספנו את כל מה שחשוב לדעת על חלקו הפנימי של המזרן, ואת הקשר בין התכולה לבין איכות שנת הלילה שלכם

החיפוש אחר מזרן חדש מציב בפנינו את הצורך לבחון מגוון רחב של פרמטרים. ברשימה הזו נמצאים מאפיינים כמו מידות המזרן והבד ממנו הוא עשוי, כמו גם מידע על השכבות הפנימיות – מערכת הקפיצים, הספוג וכדומה. למרות שמדובר במידע שצפוי להשפיע באופן ישיר על איכות השינה שלנו, חלק מהצרכנים אינם מודעים לחשיבות שלו ורוכשים מזרנים מבלי להכיר את ההבדלים והתכונות השונים. אז מה צריך לדעת בהקשר הזה? בשביל זה אנחנו כאן.

מספר הקפיצים

האם אתם יודעים כמה קפיצים יש במזרן שלכם? כמות הקפיצים יכולה להשפיע לחיוב על ההתאמה של המזרן להעדפות שלכם. כך שאם אתם בוחנים זוג מזרנים, ייתכן מאוד שהמזרן בעל המספר הגבוה ביותר של קפיצים יציע לכם התאמה טובה יותר. 

הבידוד

ודאי שמעתם על מזרנים בעלי קפיצים מבודדים, אבל מה זה אומר בפועל? קפיצים מבודדים פירושם מצב שבו כל קפיץ עטוף בנפרד בכיס משלו, ולכן יכול לפעול עצמאית וללא קשר לקפיצים אחרים. יש לכך שני יתרונות עיקריים: ראשית, מזרן כזה יציע תמיכה נוחה יותר לגוף, מאחר שהוא "יתעצב" בהתאם לגוף שלכם ולא יאלץ את המצב ההפוך. שנית, מאחר שכל קפיץ ינוע בנפרד, המשמעות היא שתוכלו להסתובב בלילה מבלי להעיר את בן או בת הזוג שלכם – ולהיפך. במילים אחרות, במזרן כזה נמנעת תזוזה כוללת של כל הקפיצים בכל תנועה, מה שאומר שתוכלו לישון טוב יותר מדי לילה.

החלופות

לא כולם אוהבים קפיצים, ויש מי שמעדיפים מזרנים עם ספוג. במקרה שאתם מחפשים מזרנים בעלי ליבת ספוג, בחרו בפתרונות איכותיים וחזקים, כדי שהגוף יוכל לקבל תמיכה מספקת ויימנעו כאבי גב או צוואר. ברשתות המובילות תוכלו למצוא למשל מזרון בעל ליבת פוליפום (Polyfoam) שמספק את המענה הנדרש ומגיע במספר דרגות קושי – בהתאם להעדפה.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *