החוט והמחט

תופרים לך בית

אופנה

איך ללבוש שמלות בלוק נטול מאמץ

רבות מאיתנו רוכשות שמלות בחנויות, אך מתקשות ללבוש אותן שלא לאירוע מיוחד. האם יש דרך ללבוש שמלה כחלק מלוק יומיומי ונונשלנטי? כך תעשי זאת בקלות

שמלות לנשים
מראה טבעי באפס מאמץ.

"המראה הטבעי" הוא אחד מהסגנונות הנחשקים ביותר, בין אם מדובר באיפור או בביגוד. אלא שהדרך אל מראה שכזה כוללת כמובן תכנון מקדים, מתוך כוונה להצליח להיראות במיטבנו גם בבילוי יומיומי או ביום עבודה. לבישת שמלות היא אתגר עבור חלק מהנשים שמעוניינות לקבל מראה טבעי ולא מתאמץ, מכיוון שהן חוששות מתוצאה מוגזמת שלא תואמת את המעמד. אז איך עושים את זה נכון? אספנו כמה טיפים שתמיד עובדים:

קודם כל – הבחירה

כאשר את רוכשת שמלות, חשוב לבחור בכאלה שתואמות את ההעדפות והסגנון הנוכחי שלך. אם את מרגישה צורך לסדר את השמלה בלי הפסקה או לא נוח לך להתיישב בה, תתקשי להגיע למראה נטול מאמץ. עבור מי שמתלבטת, יש לנו שני טיפים עיקריים: הראשון הוא לבחור בחנות שבה את נוטה לרכוש בגדים. סיכוי סביר שתמצאי בה גם שמלות בסגנון שמדבר אלייך, ושתרגישי בהן נוח. כדאי כמובן להעדיף רשתות שמתמחות בביגוד יומיומי וקז'ואלי, כמו למשל טוונטי פור סבן, ולא ברשתות שמציעות בעיקר שמלות ערב. 

הטיפ השני רלוונטי לשמלה הספציפית – אם אינך בטוחה במה לבחור, העדיפי שמלות בגוונים ניטרליים כמו אפור או שחור, שתמיד קל להצמיד להן אקססוריז ונעליים. בנוסף, הימנעי מבדים צמודים מדי ולא נושמים.

האבזור – היצמדי למינימום

היתרון המשמעותי של שמלות הוא בעובדה שלא צריך לעבוד קשה כדי להיראות בהן במיטבך. בייחוד אם המטרה היא לא להיראות מוגזמת. אם את לא רוצה לוותר על תכשיטים, בחרי בפריטים בעלי מראה עדין שלא גונבים את הפוקוס. טוונטי פור סבן למשל, מציעה גם קטגוריית אקססוריז שמתכתבת עם פריטי הלבוש, כך שתוכלי לבדוק את האפשרויות שמוצעות בה כדי לקבל טוטאל לוק.

לבוש משלים

טיפ נוסף לקבלת מראה יומיומי הוא שילוב השמלה כשכבת ביניים מתחת לעליונית או ג'קט ג'ינס. מדובר בפתרון מצוין לעונות מעבר שיוצר את האפקט הנדרש.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *