החוט והמחט

תופרים לך בית

מעילי פרווה
אופנה

חורף בפתח: כל הבגדים השווים לחורף הקרוב

החודשים האחרונים השפיעו על תחומים רבים בחיינו, וגם הטרנדים של עולם האופנה לא נותרו אדישים להתרחשויות. אספנו כמה פריטים שלא תוכלי לוותר עליהם בחורף הקרב ובא

עליוניות תלויות
כאשר בוחרים מעיל חשוב לבחור מעיל איכותי שידאג לחמם במהלך חודשי החורף הקרים.

אם להודות באמת, לרובנו לא היה זמן לחשוב יותר מדי על אופנה בתקופה האחרונה. השיבושים העצומים של הקורונה וחוסר הוודאות שבאה יחד איתה, גרמו לנו להתרכז בהרבה מאוד תחומים אחרים. אלא שכמדי שנה, עם בוא החורף אנחנו מוצאות את עצמנו פותחות את הארונות ויוצרות רשימה של פריטים שנצטרך להתחדש בהם. 

בחלק מהמקרים מדובר בתחליפים לפריטים משנים קודמות שהתבלו או נקרעו, ובאחרים בפריטים שחסרים לנו וגילינו מאוחר מדי שצריך לרכוש. לשני אלה מצטרפת גם התחושה שהזמן המורכב שעברנו השפיע עלינו לא מעט, ולכן הרווחנו את הזכות לפיצוי בדמות פינוק קטן. אז אם את הכי מתחברת לפרמטר השלישי, את ממש לא לבד. 

בין סוודר לקורונה – איך הגיב עולם האופנה להתפרצות הקורונה?

אירועי אופנה רבים נדחו, שונו או התבטלו לגמרי בגלל המגבלות השונות שהגיעו בעקבות הקורונה. וכשמעצבים ורשתות אופנה היו צריכים להיערך לקולקציית החורף, הם הבינו שהעונה הזו הולכת להיות שונה מהרגיל. מצד אחד, הלקוחות שלהם עברו תקופה נטולת קניות. מצד שני, כולנו כבר מבינים שהקורונה היא ממש לא אירוע נקודתי אלא תהליך מתמשך ושכנראה שנצטרך להתרגל לחיות תחת שגרת קורונה לאורך זמן. אז מה עושים?

הפתרון, כמו שאפשר כבר להתחיל ולראות ברחבי העולם, במקומות בהם החורף הגיע מוקדם יותר מאשר לישראל, הוא טרנדים שמושפעים ומתכתבים עם החודשים המורכבים שעברנו. הריחוק החברתי, העבודה מהבית והרצון להרגיש הכי נוח שיש, משתקפים לא רק אצלנו בבית אלא גם אצל מעצבי העל. אנחנו רואים את זה עם עליוניות ומעילים גדולים וסופר-נוחים שנראים כמעט כמו שמיכה גדולה, שבאים על חשבון המעילים הקטנים והקומפקטיים משנים קודמות. כי מי לא רוצה לבוש מנחם במצב כזה? 

גם סוודר, מכנסיים ופריטים נוספים, יצאו בגרסאות נוחות וביתיות מהרגיל. אוברסייז, בדים מלטפים, וכל מה שעושה חשק ללבוש אותו גם בבית וגם כשיוצאים החוצה. גם למפגשים עם חברים (כשמותר כמובן) וגם למפגשים בזום. סוודר מעקצץ ומגרד? לא תודה. סוודר מנחם ועוטף? הכי כן.

גם מגפי נשים – נוחים מאי פעם

הנוחות שדיברנו עליה לא מסתכמת בבגדים ומגיעה אפילו אל הנעליים. באתר רנואר למשל, תוכלי למצוא מגפי נשים שמתייחסים לטרנד הזה במלוא החשיבות, מבלי לוותר על המראה. המגפונים של רנואר מגיעים בגרסה דמוית גרב שמתיישבת על הרגל ועוטפת אותה בנוחות, והעקבים של רנואר מגיעים בגרסה המרובעת שקל וכיף ללכת בה. בנוסף, קיימים גם מגפי נשים עם שרוכים, סופר נוח וסופר שיקי, ואפילו מגפי נשים כמעט שטוחים. הכי עושה לנו חשק לרוץ בין השלוליות.

מעיל אלגנטי חום
עולם האופנה עבר שינויים רבים בעקבות התפרצות הקורונה אל חיינו.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *