החוט והמחט

תופרים לך בית

מטבח עם אי לבן
עיצוב פנים

אי למטבח: הפכו כל מטבח לחלל משפחתי שכיף לבלות בו

בין הכנת מטעמים לנשנוש עם חברים או בני משפחה, עבור רובנו המטבח מהווה את לב לבו הבית. אם אתם אוהבים לבלות במטבח, אי למטבח הוא פריט שלא תרצו לוותר עליו. כך תשלבו אותו אפילו במטבח קומפקטי

בעבר, אי למטבח התאים אך ורק למטבחים גדולים ומרווחים, שכללו מספיק שטח פנוי עבור אי ארוך. למרבה השמחה, כיום ניתן להתקין אי למטבח גם במטבח בגודל ממוצע, כך שאתם יכולים להפוך את חלל המטבח שלכם שלכם לאזור קולינרי ומשפחתי כאחד. הפריט המרכזי הזה לא רק מספק משטח עבודה נוסף ומקום לאחסון ומכשירי חשמל, אלא יוצר אזור שבו בני משפחה וחברים יכולים להתכנס ולשבת יחדיו בנעימים.

באמצעות פיתוח מגוון סוגי איים, גם בעלי מטבח בגודל ממוצע ואפילו למטה מכך יכולים לבחור אי למטבח שמתאים בדיוק לצרכים שלהם. בעת תכנון אי עבור המטבח שלכם, תוכלו לבחור את המאפיינים הרלוונטיים עבורכם:

  • צורה: כיום ניתן לרכוש אי מרובע או מלבני, בהתאם לגודל המטבח וההעדפה העיצובית שלכם.
  • מקומות ישיבה: ניתן לבחור איים למטבח שכוללים מקום ישיבה או איים ללא מקומות ישיבה.
  • אחסון ושימוש: ניתן להתאים לכם אי עם אזור אחסון, אי עם כיור, אי עם אזורים נסתרים ומאפיינים נוספים שיקלו על החיים שלכם במטבח.
  • חומרי גלם: אתם מוזמנים לבחור משטחים איכותיים עבור כל אי למטבח – קטן וגדול כאחד. החל מעץ מסורתי, דרך שיש ועד אלומיניום.

איים למטבח מבית סמל: איכות ללא פשרות

כדי להבטיח איכות ואריכות ימים, חשוב לרכוש אי מחומרי גלם עמידים ובאיכות בנייה ללא פשרות. סמל מטבחים, החברה המובילה בתחום מטבחי היוקרה, מספקת שירותי עיצוב מטבחים באיכות ללא פשרות. באמצעות שילוב בין עיצוב ופונקציונליות, עם סמל תוכלו להזמין אי עבור המטבח שישרת אתכם לאורך שנים רבות. כזה שיאפשר לכם ליהנות מחלל שימושי, שמתאים לשהות עם חברים ובני משפחה. המעצבים המקצועיים של סמל מטבחים מחכים לכם עם הטרנדים העדכניים ביותר, כך שתוכלו להזמין אי מעוצב בדיוק לפי טעמכם.

מטבח לבן עם אי שחור
סמל מטבחים, החברה המובילה בתחום מטבחי היוקרה

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *