החוט והמחט

תופרים לך בית

אופנה

לרגל האירוע: בחירת מגפיים לנשים לכל רגע ביום

אחת מהסיבות שאנחנו אוהבות חורף קשורה להנעלה. מגפי נשים יכולים לשדרג כל לוק, להעניק את הטוויסט הנדרש ולעזור לנו להיראות הכי אופנתיות שיש. איך בוחרים מגפיים לנשים ועושים קנייה חכמה?

מגפי נשים
מגפיים יכולים לשדרג כל לוק

הצניחה בטמפרטורות וטיפות הגשם שנוקשות על החלון מסמלים בעינינו דבר אחד – אופנת החורף כבר כאן. חובבות נעליים אמיתיות יודעות שזה הרגע המדויק ביותר לשלוף מהארון את המגפיים מהשנה שעברה, או לחילופין לרכוש זוג חדש. בשונה למה שאת אולי מניחה, ניתן "לשדך" מגפיים לנשים לכל אירוע, אבל חשוב כמובן לקבל את הבחירה המתאימה בהסתמך על סוג השימוש, הצבע וגורמים נוספים. 

כדי לעזור לך לבצע רכישה מדויקת ולבחור מגפיים לנשים שישמשו אותך ביומיום, כאלה שלא יישארו בתוך הארון אלא ייצאו איתך לטייל בין השלוליות, תוכלי להיעזר בטיפים הבאים:

האירוע – סידורים מחוץ לבית

מגפיים לנשים יכולים להשתלב היטב בלוק קז'ואלי. אם את צפויה לבלות הרבה שעות על הרגליים, העדיפי מגפונים קצרים ללא עקב או עם עקב קטן בלבד. שימי לב לאיכות ונוחות הסוליה ולאופן בו המגפיים "מחזיקים" את הרגל. הגוון נתון לשיקול דעתך, מומלץ לבחור בצבעים שמשתלבים עם פריטי הלבוש העיקריים שלך.

האירוע – יום גשום במיוחד

ישראל היא אמנם לא מדינה קרה, אבל אם את צפויה לבלות מחוץ לבית גם בימים סוערים, כדאי שיהיו לך בהישג יד מגפיים לנשים שמיועדים לגשם, עשויים מחומרים מחממים ועמידים בפני מים.

האירוע – יום עבודה 

כדי לשדך מגפיים לנשים ללוק מחויט ואלגנטי, מומלץ לבחור מגפיים בעלי עקב, באורך שלא חוצה את קו הברך. מומלץ שהגוון במקרה כזה יהיה קלאסי יחסית, ולכן כדאי לבחור שחור או כחול-כהה.

האירוע – סיבה למסיבה

במקרה הזה, תוכלי לבחור מגפיים באורך מקסימלי, שמשתלבים נהדר עם שמלת מיני או עם מכנסיים צמודים. אפשרות נוספת היא לבחור מגפיים עם עקב סיכה מחודד. אם מדובר באירוע רשמי יותר, תוכלי להצטייד במגפונים בגוון מיוחד שמושך את העין או לחילופין ללכת על גוון ניטרלי ולהשיג את אפקט ה"וואו" באמצעות דגש על הלבוש.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *