החוט והמחט

תופרים לך בית

אופנה
אופנה

אופנה בשנה החדשה

למה לצפות בשנה החדשה ואילו פריטים חובה להוסיף לארון הבגדים שלנו על מנת לא להישאר מאחורה ב- 2020?

אנחנו בטוחים שכבר שאלתם את עצמכם את השאלה הזו ואנחנו כאן כדי לעזור לכם להתלבש אופנתי, נוח, מסוגנן ולגרום לכל אחד ואחת לסובב את הראש כשאתם חולפים לידם ברחוב.

הרגע הקסום כבר הגיע- שנת 2019 מסרה את זכויותיה לטובת המחליפה שלה. 

רובינו נוהגים לסכם את השנה שחלפה בתחומים שונים ולהיזכר במה שקרה, לבדוק אם עמדנו ביעדים שהצבנו לעצמנו, לחשוב למה נכשלנו בחלק מהדברים ולשמוח בהצלחות שהשגנו.

לא יכולנו להישאר בצד ולכן סיכמנו בקצרה את מה שקרה בעולם האופנה של שנת 2019 ומה מחכה לנו בעתיד. 

נספר לכם שמלאכה לא הייתה קלה כלל וכלל היות ושנת 2019 הייתה עמוסה באופנה. היא הביאה איתה טרנדים משנה הקודמת שחלקם הגדול התחלף במהירות מסחררת לפרטי לבוש חדשים, נועזים ובלתי נשכחים.

להלך מספר סגנונות לבוש שהיו בארון אצל כל אוהב אופנה. 

סוודר ירוק
צבעי ניאון אין

צבעי ניאון 

מכירים את המשפט האומר "חדש הוא הנשכח היטב"? לפעמים הרושם שמדובר במוטו של יוצרי אופנה רבים. זו, כנראה, הסיבה לכך שעל מסלולי תצוגה רבים אנחנו פוגשים אופנה משנות ה 80 ואפילו משנים מוקדמות יותר כגון 60 -70. גם היום אנחנו חוזרים לגווני ניאון "הרעילים" של האופנה מהמאה הקודמת. 

כבר בשנה הנוכחית תוכלו להתחדש לא רק בפרטי לבוש הבוהקים אלא גם בנעליים תואמות. על המדפים מחכות לכם נעלי ספורט האהובות עליכם בצבעי צהוב וירוק חומציים. השנה, יוצרים ותיקים בעולם האופנה, דאגו לספק לכם בגדים ונעליים בצבעים ורודים וכתומים כך שלא תרגישו שום הגבלה מבחינת הצבעים.   

תוכלו להשוויץ במעילים, שמלות ומכנסיים בצבעי מרקרים ידועים לכל וההמלצה היא לשלב אותם עם פרטי לבוש בצבעים בהירים וכהים גם יחד. 

לדברי סטייליסטים רבים, השחור הקלאסי והצבע הניאון הם שילוב מנצח, לכן אל תחשבו פעמיים בעודכם בונים את המראה הנועז והבולט לפני יציאה מהבית. אתם יכולים ללבוש אותם ביחד ללא שום התלבטות רק אל תשכחו לא להגזים עם הצבעים ולהיצמד לשלושה צבעים בלבד בתוך לוק אחד. 

ביססו את המראה האופנתי שלכם על צבע נייטרלי כגון שחור, לבן או בז' ועליו הוסיפו צבע אחד בולט כשהצבע השלישי ישמש כהשלמה בלבד לתמונה כולה.

לא צריך "לצעוק" כדי להתלבט. על מנת למשוך אליכם את המבטים מלאי הערצה, תשקיעו זמן ומאמץ בצפייה בתהלוכות אופנה רבות ותלמדו מהמומחים כיצד לשלב צבעים וסגנונות שונים במראה אחד. 

בגדים בצבעי ניאון יחמיאו הן לגברים והן לנשים. ניתן ללבוש אותם גם לעבודה וגם לצאת לאירועים בשעות הערב תוך בחירת סגנונות פשוטים ואלגנטים. תמעיטו בשימוש בקוסמטיקה תוך לבישת פרטי לבוש בוהקים אילו ותדאגו להתאים את צבעי ניאון לגוון העור שלכם.

משבצות   

משבצת הפכה לדפוס האופנתי ביותר בשנה הקודמת והחדשות הטובות שהיא ממשיכה איתנו גם בשנה הנוכחית. במידה ורכשתם פרטי לבוש משובצים אל תמהרו להתפטר מהם היות וקרוב לוודאי תוכלו להנות מהם הן בעתיד הרחוק.

בטח שמתם לב שאף משבצת לא דומה לאחרת וישנם סוגים, גדלים וצבעים רבים שלהן.

המעצבים לא מפסיקים לנסות ומפתיעים אותנו בפתרונות חדשים של סגנון לבוש מפורסם זה. אתם מוזמנים לשלב משבצות גדולות עם קטנות ולשחק עם הצבעים. לרשותכם מבחר גדול של שמלות, מכנסיים, מעילים וחצאיות משובצות. 

במידה ואתם בעלי מימדים מושלמים אך רחוקים מסטנדרטים מודרנים אל תקנו בגדים עם משבצות גדולות מידיי. הסיבה היא שהדפס זה יכול לשנות מבחינה ויזואלית את המראה החיצוני שלכם ולא על הצד הטוב ביותר. 

חולצת משבצות
משבצות – נשאר איתנו כדרך קבע

הדפסי חיות

אנחנו סומכים עליכם ששנה שעברה גיליתם שההדפס המנומר כבר לא מילה גסה בעולם האופנה. הוא התגנב לארון הבגדים שלנו בעזרת כפות הרגליים הרכות שלו לא מתכוון לצאת משם גם בשנה הנוכחית. שמחנו לבשר לכם את הבשורה המשמחת אך חשוב שתדעו כי הפעם אתם מוזמנים לשחק עם צבע של הפנים. לצד הגוונים הטבעיים כגון חום, צהוב ושחור, תפגשו על מדפי החנויות צבעים לא סטנדרטים בכל גווני הקשת. הנמר בצבע כחול או אדום יגרום לכם להיראות הכי אופנתיים שיש.  

את ההדפס המנומר תוכלו למצוא בכל סוגי הלבוש, הן בהלבשה התחתונה והן במשלות ובמכנסיים.

עליוניות לנשים

מדובר בקטגוריה רחבה של פריטי הלבוש. ז'קטים, קרדיגנים ובגדים האחרים המדגישים את הכתפים הצרות ועדינות של המין הנשי. גם הם צעדו איתנו יד ביד לשנה החדשה ומה שנשאר זה לבחור ממגוון העצום של הבדים, צבעים והסגנונות. אל תפספסו את העליוניות העשויות מעור או מחומרים דמוי עור על מנת לרכב על גל האופנה. 

תיקים

תיקים כבר מזמן לא מדובר בפריט שימושי אלא באביזר אופנה חשוב. השנה, מהעבר הרחוק חזרו אלינו תיקי פאוץ בלבוש החדש והאופנתי. כדאי גם לכם להנות מאחד כזה.

אנחנו מאחלים לכם שנה אזרחית מוצלחת, צבעונית, סגנונית ואופנתית!

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *