החוט והמחט

תופרים לך בית

עיצוב הבית
עיצוב פנים

עיצוב פנים – המראה של הבית

תחום עיצוב הפנים התפתח מאוד בשנים האחרונות. אם בעבר היו נוהגים להשתמש במיטב האדריכלים לתכנון של בית פאר, תוך כדי אי השמת דגש רב על עיצוב הפנים של הבית, כיום המצב שונה לחלוטין

אנשים רבים, בעלי דירות, דואגים וחושבים רבות על עיצוב הפנים בביתם. עיצוב פנים הינו מושג רחב מאוד, לכן ננסה בכתבה זו לעמוד על הנקודות הרלוונטיות ביותר לתחום עיצוב הפנים, על מנת שגם אתם תוכלו לשדרג את ביתכם ולהפוך אותו לאטרקטיבי יותר ולשלוט על מראה החדרים והסלון ואף לבחור את הרהיטים הנכונים.

בראש ובראשונה יש לחשוב על הנושא הכספי. תחום עיצוב הפנים נראה לרבים כתחום אשר נמצא בסוף סדר העדיפויות, וכתוצאה מכך, מאמינים כי אין התחום דורש סכומים כספיים נרחבים. אף זוהי טעות מרה, שהרבה מאלה שבונים לעצמם בית חדש מבינים על בשרם. חשוב שנזכור כי אמנם עיצוב פנים הוא באמת בסוף השיפוץ ולפני המעבר לדירה אך הוא כולל עלויות כספיות לא מעטות. כך לדוגמא, בעשור האחרון התפתח תחום חדש של עיצוב פנים, בוא אנשים לומדים אך ורק את המקצוע הזה על מנת לעזור לאנשים לשפר את דירותיהם. אנשי המקצוע הטובים דורשים כסף רב על מנת לייעץ ולשרטט תכניות עיצוב פנים מתאימות לבתים אליהם הם מגיעים. בנוסף, עיצוב פנים כולל בתוכו מוצרים רבים, שכל אחד מהם מהווה עוד פן חשוב בעיצובו של הבית, קניית המוצרים הרבים מהווה השקעה כספית גבוהה מאוד ואינה מבוטלת כלל וכלל.

לאחר שהבנו כי תחום זה הוא תחום שדורש כסף רב, נעבור לסגנון אותו אנו רוצים בביתנו. תחום עיצוב הפנים הינו תחום מגוון ורחב מאוד, לו סגנונות רבים ומשונים. בתור האדם המעוניין לעבוד עם איש המקצוע לעיצוב הבית, עליך להסביר לו את הסגנון אותו אתה מעדיף ומעוניין שהבית שלך יהיה מעוצב לפיו. כך לדוגמא ישנם סגנונות רבים, שמהווים את חוד החנית של עולם העיצוב, אך אינם מתאימים לך ולבני משפחתך, ולכן לא תעצב את ביתך בסגנון שכזה.

אנו ממליצים לכל מי שרוצה לעצב את דירתו לעיין ולחפש השראה במגזינים, אתרי אינטרנט או חשבונות פייסבוק שונים, אשר מתעסקים בתחום עיצוב פנים. תחום זה של עיצוב הפנים הינו תחום רחב מאוד, וניתצן לשאוב השראה ורעיונות רבים מאנשים שונים בעלם שעיצבו את ביתם או שעובדים בתחום זה. חשוב להבין כי אמנם תחום עיצוב פנים מאויש על ידי בעלי מקצוע, אשר לומדים שנים רבות על מנת לקבל את ההכשרה, עיצוב פנים אינו תחום שלא ניתן לגשת אליו גם ללא ידע מוקדם. בתור אדם אשר משוטט רבות באתרי עיצוב שונים או קורא מגזינים רבים בתחום עיצוב הפנים, הנך מסוגל בקלות רבה לעצב את פנים ביתך לפי הסגנון המועדף עליך ובכוחות עצמך בלבד.

עיצוב
הדמיה של בית לפני הקמתו

לסיכום, תחום עיצוב פנים הינו תחום רחב ומעניין, והעיסוק בו תמיד מעורר הנאה וסיפוק. אנו ממליצים לכם להתעניין רבות בעיצובים שונים ולחפש אנשי מקצוע שאתם מתחברים אליהם, זאת על מנת לעצב את ביתכם בצורה המתאימה והיפה ביותר עבורכם.

בנוסף על מנת לא לבזבז זמן, כסף, ואישורים מיותרים אנו ממליצים לכם להשתמש ב- הדמיות תלת מימד אדריכליות אשר יראו לכם את תוצאות הפרוייקט בצורה ריאליסטית עוד לפני התחלתו.
בשיטה זו תוכלו להבין ב 100% איך יראה הפרוייקט שלכם, כך במידה ויהיו שינויים כלשהם המחיר אותו משלמו הוא עבור שינוי רישומי בלבד ולא פיזי (הזזת קיר, החלפת ריהוט, תאורה וכו').
את ההדמיות האדריכליות עליכם לבקש מהיזם, קבלן, מעצב הפנים או לפנות באופן פרטי לסטודיו המתמחה בהדמיות.

בהצלחה.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *